13 maj 2009

Liten blir snabbt trött

Så startade schlagerkarusellen i går och Kickstart my Heart skulle absolut vara med.
Direkt efter att Sverige och Malena hade sjungit föll han i djup koma på min bröstkorg. Vet inte riktigt om man ska tolka det som att det i år var ovanligt dåliga låtar eller om det faktiskt var så att det var dags för en powernap. Kanske är sanningen mitt emellan.....

Så till onödigt vetande. I helgen var det Grannyra i postkodslotteriet och hela 60 miljoner skulle delas ut till Halmstad och till postnumret 302 48. När jag läste det på aftonbladet så tyckte jag att postnumret var så bekant och genast gick det upp för mig att det är ju gatan där arbetsplatsen som jag ansvarar för ligger. Nu kan jag berätta för alla som fick tanken att jag skulle ha blivit miljonär inte stämmer. Dels har jag inga lotter i lotteriet (tyvärr) och dels är inte mitt bostadspostnummer 302 48 (tyvärr). Vet dock ett par stycken som faktisk blev miljonärer och jag önskar alla vinnare ett STORT GRATTIS!
Programmet med alla vinnarna kommer nu på lördag kl. 19:30.

Ha en bra dag allesammans!

Inga kommentarer: